نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 22:02

دستوررییس کل دادگستری آذربایجان غربی برای پیگیری حادثه تصادف محور ارومیه سلماس

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادستان عمومی و انقلاب سلماس بررسی دقیق، فنی و کارشناسانه موضوع و علل حادثه را خواستار و برخورد قاطع قانونی و قضایی با ترک فعل کنندگان مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادستان عمومی و انقلاب سلماس بررسی دقیق، فنی و کارشناسانه موضوع و علل حادثه را خواستار و برخورد قاطع قانونی و قضایی با ترک فعل کنندگان مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای را خواستار شد.

در قسمتی از این دستور عتباتی با ابراز تاسف از حادثه دلخراش تصادف خودرو سمند و کمپرسی که موجب فوت تمامی سرنشینان خودروی سمند گردیده است با خانواده متوفیان ابراز همدردی و برای مرحومین علو درجات را مسئلت نموده است.

رئیس کل دادگستری استان با یادآوری تعیین ضرب الاجل 10 روزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، از دادستان سلماس خواسته است ضمن ورود جدی و قاطع به موضوع در صورت احراز ترک فعل و قصور در انجام وظیفه برخورد لازم قانونی با خاطیان معمول و نتیجه ظرف 48 ساعت اعلام گردد.

عتباتی در پایان تاکید کرد: امنیت جانی مردم در هر مکانی اولویت اصلی دستگاه قضایی است و در این خصوص هیچگونه مماشات و سهل انگاری پذیرفته نیست و برخورد جدی با خاطیان به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311871

مهمترین اخبار ایران و جهان: