نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 14:40

فضای همدلی و همراهی بین مسئولان استان ایلام حاکم است

ایلام-فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: فضای همدلی و همراهی بین مسئولان استان ایلام حاکم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی صبح پنجشنبه در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان اظهار کرد: استاندار ایلام برای امورات استان روز تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسند و این مصداق کار جهادی است.

وی گفت: استاندار ایلام به‌عنوان رئیس ستاد اربعین در حوزه اربعین به خوبی ورود کردند؛ سال گذشته کنگره عظیم اربعین‌حسینی باشکوه برگزار شد و لبخند رضایت بر سیمای رهبری نقش بست که این موفقیت نتیجه همدلی و همراهی تمامی مجموعه‌ها و رئیس ستاد اربعین استان بود.

سردار شاکرمی اضافه کرد: گواهی می‌دهم مدیران دولت در استان ارزشی، والایی و پای‌کار هستند که در یک فضای همدلی و همراهی همواره برای خدمت‌رسانی به مردم، همه تلاش خود را به‌کار گرفتند.

وی تصریح کرد: در هیچ دوره‌ای به اندازه این دوره، بین دولت و مجموعه سپاه همراهی و همکاری نبوده و دولت نیز برای خدمات‌رسانی به مردم، به بهترین نحوه از ظرفیت سپاه بهره گرفته است.

فرمانده سپاه استان اضافه کرد: قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع)، قرارگاه محرومیت‌زدایی است که وصل به مجلس، دولت و سپاه است و تاکنون اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده است.

وی گفت: آب‌رسانی به ۱۲۸ روستای هدف با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان با اهتمام دولت و مشارکت سپاه به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان ارتقا یافت که در این حوزه، استان ایلام با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست کشور را دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317471

مهمترین اخبار ایران و جهان: