نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 12:50

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه فردی و حقوقی مسئولان است

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید با تمام توان در خدمت خانواده شهدا باشیم، گفت: باید طبق وظایف فردی علاوه بر وظایف حقوقی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح پنج شنبه در جلسه شورای ایثار و شهادت استان گیلان با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان همواره پای ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده اند گفت: بصیرت مردم گیلان در ولایتمداری ۸ دی فراموش نشدنی است و در راه اعتلای جمهوری اسلامی جانفشانی کرده اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مطابق ماده ۲۹ قانون همه دستگاه‌ها موظف هستند در بخش مقاومت، شهادت، جهاد و رسیدگی به امور والدین و فرزندان شهدا و جانبازان از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند افزود: برای خدمت رسانی به این افراد تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم آنچه را در اختیار داریم در خدمت خانواده شهدا قرار دهیم تصریح کرد: طبق وظایف فردی علاوه بر وظایف حقوقی باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

ساخت ۴ مستند از شهدای شاخص گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این جلسه گفت: امیدوارم بتوانیم بیش از سال قبل فعالیت‌های مرتبط با این مجموعه را انجام دهیم.

محمدرضا داوطلب عنوان کرد: در سال گذشته ۴ مستند فاخر برای اولین بار از شهدای شاخص استان ساخته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1286771

مهمترین اخبار ایران و جهان: