نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 21:14

شبکه نفوذی که از حمایت تولیدکنندگان عفاف و حجاب در گرگان جلوگیری کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به ۲۰ مجموعه تولیدی محصولات عفاف و حجاب در استان گفت: شبکه نفوذ در مدیریت شهری گرگان اجازه حمایت ویژه از این تولیدکنندگان را نداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب اظهارکرد: در استان نزدیک به ۲۰ مجموعه تولیدی فعال در زمینه محصولات عفاف و حجاب وجود دارد که بسیار توانمند بوده و محصولات فاخر تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین مشکلات این مجموعه‌های تولیدی، اجاره‌های سنگین است، گفت: در یکسال گذشته پیگیری‌های زیادی انجام دادیم تا در شهر گرگان یک ساختمان برای این مجموعه‌ها در نظر بگیریم که بتوانند با اجاره‌های کمتر، محصولات تولیدی خود را به مردم عرضه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در همین ارتباط یکی از دستگاه‌های شاخص شهر در مدیریت شهری قول داد تا در این زمینه کمک کند و پیگیری آن را به یکی از معاونت‌هایش سپرد که ما هم خوشحال بودیم بالاخره طبقه اول یکی از ساختمان‌های مناسب شهر به محلی برای عرضه محصولات عفاف و حجاب تبدیل خواهد شد.

گرزین با اشاره به سنگ‌اندازی‌‌های انجام شده، ادامه داد: ابتدا گفتند ۱۵ مغازه در آن ساختمان برای این کار در نظر گرفتند، بار دیگر گفتند ۱۰ مغازه و وقتی که متوجه جدیت ما در این موضوع شدند، اعلام کردند که ما نمی‌توانیم این فضا را در اختیار این مجموعه‌ها قرار دهیم چون قولش را قبلاً به یک پیمانکار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: شبکه نفوذ در این مورد اجازه نداد تا بتوانیم به صورت ویژه از تولیدکنندگان عفاف و حجاب حمایت کنیم.

گرزین گفت: با این وجود ما همچنان پیگیر هستیم تا در این زمینه قدمی برداریم، ضمن اینکه لازم است شهرداری و استانداری ورود جدی به این موضوع داشته باشند تا دسترسی شهروندان را به محصولات عفاف و حجاب تسهیل کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302971

مهمترین اخبار ایران و جهان: