نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:21

همه باید تلاش کنیم نرخ بیکاری کرمانشاه به توازن برسد

کرمانشاه- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به آمار بالای نرخ بیکاری در کرمانشاه، گفت: همه باید تلاش کنیم تا نهایتا طی بازه سه ساله نرخ بیکاری استان کرمانشاه به توازن برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از دلایل سفرهای استانی رئیس جمهور علاوه بر نزدیکی و خدمت مستقیم به مردم، ایجاد توازن در بین استان‌ها است.

وی افزود: طی سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمانشاه مصوبات خوبی لحاظ شد و اگرچه این استان جز آخرین سفرهای دولت سیزدهم بود اما نگاه ما در انجام مصوبات ایجاد توازن بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در سفر استانی رئیس جمهور از چند کارخانه بازدید صورت گرفت و دستوراتی برای راه اندازی مجدد و توسعه آنها صادر شد، که امروز پس از گذشت چند ماه از از آنها بازدید خواهیم داشت.

مرتضوی با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی برای رفع معضل بیکاری و کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه باید انجام گیرد، خاطر نشان کرد: همه با هم باید آستین همت را برای رفع این معضل در استان کرمانشاه بالا بزنیم و نهایتاً طی بازه سه ساله نرخ بیکاری استان کرمانشاه را به حد توازن برسانیم.

وی عنوان کرد: در مسئله مسکن و ازدواج ظرفیت‌های کرمانشاه باید پس از شناسایی و ظرفیت سنجی تقویت شده و با ارتقا این ظرفیت‌ها مشکلات به حداقل برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در مساله اشتغال نیز علاوه بر ارتقا توانمندی‌ها به مسئله دانش افزایی در هنرستان‌ها، مراکز فنی حرفه‌ای و علمی کاربردی نیز باید توجه شود.

وی در پایان با تبریک اعیاد پیش رو و دهه فجر، تاکید کرد: رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی انقلاب یعنی وحدت و همکاری است که آحاد مردم باید در اشتراکات اتحاد خود را حفظ کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014527

مهمترین اخبار ایران و جهان: