نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 20:38

نکونام: در جام حذفی مهم بردن بازی است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مسابقات جام حذفی مهمترین نکته پیروزی در بازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهواز، جواد نکونام بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه در جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه روز مادر را به همه مادران کشورمان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه سایه شان بالای سر فرزندانشان باشد. جام حذفی مهم بردن بازی است و شگفتی‌ها و اتفاقات فوتبال را تجربه‌اش را داشتیم و لمس کردیم و نمی خواستیم اینگونه شود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما لیاقت حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند و بازیکنان بزرگی هستند. نیم فصل سخت و طاقت فرسا داشتیم و در چند بازی آخر توانستیم به شرایط ایده آل خودمان برگردیم و بازیکنان زحمت کشیدند و جایگاه اصلی خودمان را پیدا کردیم. می‌دانستیم حریف دفاعی بازی می کند و روزنه‌ها را می‌بندد و توانستیم گل بزنیم البته نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم. به حریف تبریک می‌گویم زحمت کشیدند و ما را هم به دردسر انداخت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: تیم ما خوب و با برنامه بازی کرد تا حریف دچار اشتباه شود و بتوانیم گلزنی کنیم و خوشحالم که حزباوی گلزنی کرد و باید مراقبش باشیم و از این استعدادها زیاد دیده‌ام در این استان و امیدوارم امین دو سال است که کنار ما بوده و توانسته بازی کند و بتواند آینده فوتبالش را بسازد.

ادامه دارد... 

منبع: فارس
شناسه خبر: 968671

مهمترین اخبار ایران و جهان: