نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 18:52

نمایش «کاخ ریاست جمهوری» در حوزه هنری کرمانشاه رونمایی شد

کرمانشاه- رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: همزمان با سومین سالگرد شهید سلیمانی نمایش «کاخ ریاست جمهوری» در حوزه هنری کرمانشاه رونمایی شد.

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایش تئاتر خیابانی «کاخ ریاست جمهوری» در حوزه هنری کرمانشاه همزمان با سومین سالگرد شهید سلیمانی رونمایی شد.

وی افزود: نمایش کاخ ریاست جمهوری روایت بخشی از رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دو تن از همرزمان شهیدش در مواجهه با داعش است.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: این نمایش خیابانی به روایتِ مسموم شدن برخی از وزرای سوری توسط آشپز کاخ ریاست جمهوری و همچنین طرح هوشمندانه سردار سلیمانی برای خنثی سازی این توطئه و جلوگیری از سقوط کاخ ریاست جمهوری در اوایل یورش داعش به کشور سوریه می‌پردازد.

آزادی در این نمایش خیابانی که به سفارش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و به قلم مرتضی شاه کرم و طراحی و کارگردانی سعید نوروزی تولید شده، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و یارانشان در محوطه باز حوزه هنری کرمانشاه رونمایی شد.

وی ادامه داد: علی زیستی، احسان خرمی، محمد بیگ محمدی و امیر الوندی در این نمایش خیابانی به ایفای نقش می‌پردازند و محمد عبدی نیز دستیار صحنه‌ی این اثر نمایشی را به عهده دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 953027

مهمترین اخبار ایران و جهان: