نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 16:53

یک واحد قرآنی در شهر «سجاس» و «گرماب» ایجاد می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته یک واحد قرآنی به مجموعه دارالقرآن‌های استان در شهر زنجان اضافه و در اختیار علاقمندان به فعالیت‌های قرآنی گذاشته شد، گفت: پیگیر هستیم در شهر سجاس و گرماب هم یک واحد قرآنی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان ظهر امروز در مراسم  استانی رویداد قرآنی آوای آسمانی که در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه ازآنجایی‌که دانش‌آموزان در مدارس قرآنی احترام به پدر و مادر و معلم خود را بر اساس آموزه‌های قرآنی یاد می‌گیرند و این موضوع خیلی ارزشمند است، اظهار داشت: در حقیقت بشارت‌دهنده این موضوع خواهد بود که آینده بسیار زیبای در انتظار این دانش‌‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه دارد که زمینه فعالیت‌های قرآنی را بیش‌ازپیش برای دانش‌آموزان در مدارس فراهم کند، افزود: سال گذشته یک واحد قرآنی به مجموعه دارالقرآن‌های استان در شهر زنجان اضافه و در اختیار علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی گذاشته شد.

وی با بیان اینکه پیگیر هستیم در شهر سجاس و گرماب هم یک واحد قرآنی ایجاد کنیم، ادامه داد: ما موظف هستیم برای ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی دانش‌آموزان و به طبع در جامعه بر مبنای آموزه‌های قرآنی مسیر را آماده کنیم.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم فرصت‌های تربیتی در سایه قرآن را برای دانش‌آموزان بیشتر فراهم کنیم، گفت: از ۱۲ آذر تا ۱۷ همین ماه هفته قرآنی نام‌گذاری شده است که در این راستا برنامه‌های متنوعی تدوین و در حال اجراست.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592571

مهمترین اخبار ایران و جهان: