نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 10:53

سردار غلامرضا سلیمانی: مقاومت یکی از مفاهیم ارزشمند عرضه شده توسط ملت ایران به جهان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: مقاومت یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی بود که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد. مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه ۵۷ به آن تمسک جست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (پنجشنبه، ۹ آذرماه) در نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در مجتمع امام رضا (ع) بندر ترکمن برگزار شد، گفت: در ابتدا به ارواح طیبه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان و ارواح طیبه شهدای زن اهل سنت که این جلسه با عنوان این شهید‌ه‌های افتخار آفرین و فداکار برگزار شده، درود می‌فرستم.

وی افزود: همچنین، به ارواح شهدای جبهه مقاومت بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت و ارواح طیبه شهدای مظلوم غزه و فلسطین درود می‌فرستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این روزها چشم‌های جهانیان به غزه دوخته شده است، تصریح کرد: این روزها ما شاهد جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و پشتیبانی‌های گسترده جهانخواران عالم بویژه شیطان بزرگ آمریکا از این رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی هستیم.

سردار سلیمانی، گفت: مقاومت یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی بود که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد. مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه ۵۷ به آن تمسک جست.

این تمسک‌جویی بر اساس راهبردی بود که از امام راحل و عظیم الشأن و رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب دریافت کردند، در این مسیر راست قامت و استوار ایستاد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589271

مهمترین اخبار ایران و جهان: