نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 19:27

جریمه 41 میلیارد ریالی واحد فروش ابزار لوله کشی گاز در تبریز

معاون نظارت و بازررسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از جریمه چهل و یک میلیارد و 307 میلیون و 788 هزار ریالی یک واحد فروش ابزارآلات لوله کشی گاز در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف پایدار عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اقدامات نظارتی و بررسی وضعیت فروش واحدهای عرضه کننده ابزارآلات لوله کشی گاز در پی دریافت شکایت حضوری شاکی خصوصی، بازرسان این اداره کل نسبت به شناسایی یک واحد متخلف اقدام و پرونده تخلفاتی با عنوان گرانفروشی برای واحد مذکور تنظیم و برای طی مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از تشریفات اداری رسیدگی به پرونده، صاحب واحد صنفی به پرداخت چهل و یک میلیارد و ۳۰۷ میلیون و ۷۸۸ هزار ریال جزای نقدی، محکوم شد.

معاون نظارت و بازررسی اداره کل صمت استان تاکید کرد: نظارت بر مراکز عرضه و واحدهای تولیدی در اولویت کاری بازرسان این معاونت قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری این اداره کل اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609771

مهمترین اخبار ایران و جهان: