نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 16:14

کشف 3 انبار احتکار کالاهای اساسی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 3 انبار احتکار کالاهای اساسی، مواد غذایی و نخ مورد نیاز کارخانجات ریسندگی خبر داد.

 سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود ۳ انبار احتکار کالاهای اساسی شامل، قندو شکر، برنج، روغن، لاستیک، روغن موتور و مواد غذایی و نخ مورد نیاز کارخانجات ریسندگی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه در این انبارها را  ۲۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و پرونده برای رسیدگی قانونی به  اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۴۴ مورد احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز کشف  و ۵۱ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند که ارزش مجموع کالاهای احتکاری کشف شده نیز بالغ بر ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال بودند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به کسانی که با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم باعث بروز مشکلات و گرفتاری در زندگی مردم، افزایش تورم، نایاب شدن و گرانی کالاها شده جامعه را ملتهب می‌کنند هشدار داد و گفت: پلیس فعالیت‌های اقتصادی را به صورت دقیق رصد کرده و با مجرمان و مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم اطلاعات و گزارش‌های خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی با این گونه مجرمان در اسرع وقت صورت گیرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637571

مهمترین اخبار ایران و جهان: