نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 16:50

موتور پیشران حرکت‌های نظام اسلامی‌ مردم هستند

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: نقش مردم در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت است، لذا خداوند یاری خود را به کمک مومنین محقق می‌کند و این نقش مردم را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان تربت‌حیدریه به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با رهبر فرزانه انقلاب اشاره و اظهارکرد: کلید واژه مهم‌ سخنان رهبر انقلاب مردم بود و این بدان معنا است که موتور پیشران و حرکت در مسیر نظام اسلامی مردم هستند.

وی گفت: نماز جمعه یکی از مراسمات معنوی و سیاسی کشور است که جز با حضور مردم شکل نمی‌گیرد،  لذا اگر این اجتماع پرشور هفتگی نباشد آئین عبادی سیاسی جمعه شکل نمی‌گیرد.

امام جمعه تربت‌حیدریه تصریح کرد: مردم گاهی با کمک مالی واقتصادی وگاهی اوقات هم با جان خود به یاری نظام آمدند، لذا همین مردم در انتخابات پرشور شرکت واز نظام اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

حجت الاسلام ملعمی گفت: در قضیه فلسطین و غزه اگر مردم مظلوم فلسطین از حماس حمایت نکنند این گروه مقاومت مردمی خلع سلاح می‌شود، یا اینکه اگر مردم یمن و حوثی‌ها این میزان شجاعانه سخن می‌گویند و برای آمریکایی‌ها رجزخوانی می‌کنند به پشتوانه مردم است.

وی افزود: مردم اینقدر مهم هستند که وقتی برای انتقام سخت از تروریست‌های گلزار شهدای کرمان، مطالبه می‌کنند، مسئولان جوانمردانه و شجاعانه و زیبا با موشک‌های دقیق و نقطه زن مقر تکفیری‌ها و تروریست‌ها را هدف و سران آنها را به هلاکت می‌رسانند.

امام جمعه تربت‌حیدریه ضمن قدردانی از حرکت شجاعانه فرزندان هوافضای سپاه، تاکیدکرد: موشک‌های دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دل مردم را شاد کرد، با موشک‌هایی که برد آنها ۱۲۰۰ کیلومتر است و یک تصمیم حساب شده نقطه‌ای را زدند که صهیونیست‌ها بدانند آنها هم از موشک‌های ایران هرگز در امان نیستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642827

مهمترین اخبار ایران و جهان: