نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 16:08

اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه‌های بین المللی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سیاست‌های دولت سیزدهم، اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه‌های بین المللی به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای اداری استان که با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: بعد از استقرار دولت سیزدهم شاهد تحول در حوزه‌های مختلف در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی هستیم که یکی از این مجموعه‌ها وزارت امور خارجه است.

وی به سفر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به سازمان ملل و تمایل بسیاری از کشورهای ابرقدرت برای دیدار با آنان اشاره کرد و گفت: اکنون اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه‌های بین المللی شاهد هستیم.

قناعت با اشاره به عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، گروه بریکس، اتحادیه اوراسیا و برقراری ارتباط با عربستان، ادامه داد: دولت سیزدهم دیپلماسی عزتمندانه را جایگزین دیپلماسی التماسی کرد و در همین راستا موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نشان داد زبان دنیا را بلد است، عنوان کرد: وزارت امور خارجه به سفرهای خارجی بسنده نکرده و معاونین وزیر امور خارجه به سفرهای استانی هم توجه دارند.

استاندار خراسان جنوبی در پایان و با اشاره به یکی از دستور کارهای  جلسه شورای اداری بر حضور منظم مدیران در نماز جماعت ادارات و محلات برای دیدار چهره به چهره با مردم تأکید کرد.

قناعت متذکر شد: برنامه‌ریزی جلسات اداری به گونه‌ای باشد که با وقت نماز تداخل نداشته باشد.

به گفته وی نمازخانه ادارات باید در بهترین مکان جانمایی شده و با فضاسازی معنوی  همراه باشد.

سالروز ۹ دی نماد استقلال است

ناصر ناصری،معاون توسعه مدیریت  و منابع استانداری خراسان جنوبی هم  در این جلسه گفت: سالروز ۹ دی که در فتنه ۸۸ روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده، نماد استقلال است.

۹ دی نه محکم ملت آزادیخواه ایران به استکبار جهانی و مزدوران داخلی بود.

به گفته وی همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری دومین یادواره شهدای منتسب به استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها ، شهرداری ها و ثبت احوال استان، همکاری داشتند که جای تقدیر دارد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622027

مهمترین اخبار ایران و جهان: