نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 17:23

وعده صادق بخشی از توانمندی‌های ایران را به دنیا نشان داد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عملیات وعده صادق بخش از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت تا بفهمند زمان "بزن و دررو" گذشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام " اله نور کریمی تبار" در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، با بیان اینکه قدرت بازدارندگی به عنوان قدرت دفاعی اسلام در دل دشمنان خدا ایجاد رعب می‌کند، گفت: اگر قدرت دفاعی اسلامی به اندازه‌ای بود که دشمن از تصور آن مرعوب شد، از تصور تهاجم نیز پشیمان خواهد شد.

امام جمعه ایلام در ادامه هزینه کردن برای دفاع از کشور را  سرمایه‌گذاری با بیشترین منفعت عنوان کرد و گفت: ثمرات این هزینه کردن تأمین امنیت پایدار و بازدارندگی از شرارت دشمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه تجاوز رژیم صهیونسیتی به ساختمان بخش کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، اوج درماندگی آنها را نشان می‌دهد،گفت: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است و می‌خواهد با شعله‌ور کردن جنگ در منطقه شاید به عمر منحوس خود بیفزاید.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در ادامه  پاسخ هوشمندانه و قاطع جهوری اسلامی به این شرارت را شایسته قدردانی عنوان کرد و گفت: این پیروزی قاطعانه در عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی وعده صادق، به فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و مردم شایسته ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وجود نعمت فرماندهی کل قوا که خداوند به مردم کشورمان ارزانی داشته است، افزود: تدبیر و عملکرد زیبای ایشان در این عملیات موجب تحسین خردمندان دنیا شده است و آنها پذیرفتند که این رهبر فرزانه، می‌تواند سایه جنگ را از کشورمان دور کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرض، تجاوز و تهدیدی پاسخی خواهد بود که دشمنان را از درون، از هم پاشیده و متلاشی خواهد کرد، گفت: این عملیات نشان‌دهنده وعده‌های صادق امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه ایلام گفت: عملیات وعده صادق بخش از توانمندی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت تا بفهمند که زمان "بزن و درو" گذشته است. دشمن با حمله مستقیم به کنسولگری حماقتی کرد که مسیر فرود آمدن موشک‌های جمهوری اسلامی را بر سرشان هموار کرد.

وی در ادامه با اشاره به بالا بودن قدرت سانسور دشمن گفت: در آینده تلفات سنگین وارد شده بر آنها مشخص خواهد شد، نمونه‌ آن اعلام  وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر نابودی کامل 2 پایگاه هوایی و کشته شدن تعداد زیادی از سربازان بوده است.

کریمی‌تبار در ادامه به غافلگیرانه نبودن این انتقام سخت از طرف ایران اشاره داشت و گفت: این اعلام، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برتری نظامی است، چون آنها در آماده‌باش صد در صد بودند.

وی در ادامه‌ با بیان اینکه اولین و پرحجم‌ترین عملیات موشکی و ترکیبی پهپادی در جهان انجام شد، گفت: اما جمهوری اسلامی با توجه به توانی که دارد این عملیات را به عنوان عملیات محدود تلقی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: عملیات وعده صادق ضعف و ناتوانی صهونیستها و پشتیبانان و هم‌پیمانانش را در دنیا آشکار کرد، زیرا موشک‌ها و پهپادها با حجم گسترده و همچنین با اعلام قبلی، به سلامت از فراز پایگاه‌ها و ناوهای آمریکای بدون هیچ عکس‌العملی از جانب آنها رد شده و بر فرق سر دشمنان فرود آمدند.

وی در ادامه با اشاره به مغرور بودن رژیم صهیونیسیتی به گنبد آهنین خود، گفت: با فرود آمدن موشک‌های بالستیک بر فرق خود، متوجه شدند نمی‌توانند جلوی آنها را بگیرند و نتوانستند عکس‌العملی نشان دهند. اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، قوانین بین‌المللی را نقض کرد اما شورای امنیت سازمان ملل حاضر نشد در محکومیت این اقدام جنایتکارانه، قطعنامه‌ای صادر کند. در چنین دنیایی که وضع قانون بین‌الملل اینگونه است، فقط برای دفاع از خود با منطق بازدارندگی و دفاعی، می‌توان متجاوز را سر جای خود نشاند.

خطیب نماز جمعه ایلام با تأکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و عملیات وعده صادق شمارش معکوس نابودی رژیم را به صدا در آورده است، خاطرنشان کرد: اسرائیل در حمایت از خود دچار بحران شده و در برابر حماس زمین‌گیر شده است.

انتهای پیام/180/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701571

مهمترین اخبار ایران و جهان: