نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 15:51

آغاز پروژه کمربندی راه‌آهن قم در سال 1403

مدیر منطقه 3 شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه کمربندی حریم راه‌آهن قم با ۲۰ هزار متر مربع مساحت در سال آینده گفت: این پروژه باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم با پیش‌بینی اولیه ۱۲۰ میلیارد ریالی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهرداد روحانی ‌وزیری شب گذشته در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردم منطقه ۳ قم که در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی در این منطقه صورت گرفت که برخی از این پروژه‌ها در حال اجراست.

وی افزود: یکی از پروژه‌های شاخص منطقه۳، بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم بود.

مدیر منطقه 3 شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه که از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد، پروژه کمربندی حریم راه‌آهن است.

وی ادامه داد: این پروژه مساحتی بالغ‌بر ۲۰هزار مترمربع دارد و ۱۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی اولیه این پروژه است و این کار باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.

روحانی وزیری به اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب‌های سطحی خیابان شهید بافقی اشاره کرد و گفت: این پروژه از اقدامات بسیار مهم منطقه۳ بوده که در فصل بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شد که هم‌اکنون این موضوع برطرف شده است.

وی افزود: پروژه عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر بلوار شهید سلیمانی و اصلاح مسیرهای ورودی به بلوار شهید سلیمانی ازجمله پروژه‌های انجام شده است که باهدف جلب رضایت مردم و تسهیل در عبور و مرور، پوشش و زیرسازی روکش آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه۳ صورت گرفت.

وی در پایان گفت: تشییع و تدفین شهید گمنام در یکی بوستان‌های این منطقه نیز از فعالیت‌های فرهنگی مجموعه با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بود که زینت‌بخش این منطقه شد.

پایان پیام/ 78041

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648471

مهمترین اخبار ایران و جهان: