نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 10:16

جامعه اسلامی خود را با نظرات مقام معظم رهبری هماهنگ کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جامعه اسلامی باید دقت کند که نگاه مقام معظم رهبری برروی چه مسئله‌ای است که بتواند کارهایش را در آن جهت تعریف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزائی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جلسه کمیته قرآنی بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم و دهه فجر که با حضور مدیران قرآنی ادارات کرمانشاه در ادارهکل تبلیعات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه اسلامی باید دقت کند که نگاه مقام معظم رهبری برروی چه مسئله‌ای است که بتواند کارهایش را در آن جهت تعریف کند.

وی از مقام معظم رهبری به عنوان یکی از چهره‌های شاخص قرآنی قبل و بعد از انقلاب یاد کرد و افزود: معظم له سرفصل‌های مهمی برای جامعه قرآنی مانند پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن و تدبر در قرآن معین فرموده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه جلسه یکم خردادماه سال ۱۳۹۸ رهبر معظم انقلاب را یکی از تخصصی‌ترین جلسات با مخاطبین قرآنی دانست و گفت: در آن جلسه وی بر اهمیت توجه به حلقه‌های میانی تأکید فرمودند و اینکه باید با جهت‌گیری تمدنی حرکت کنند.

وی یکی از جنبه‌های ویژه کمیته قرآنی در  دهه فجر را خود امام (ره)دانست و اضافه کرد: حضرت امام (ره) در بحث قرآن صحبت‌های ویژه و در تفسیر سوره حمد که در دهه فجر باید مورد توجه ویژه باشد که متأسفانه در این سال‌ها قدر آن مهجور مانده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623827

مهمترین اخبار ایران و جهان: