نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:21

مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است

امام‌جمعه نطنز گفت: دوست و دشمن بداند، مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است و راه شهید قدس ادامه خواهد دشت و مزار سردار دل‌ها برای همیشه محل طواف موحدین و مؤمنین و آزادگان جهان خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی، امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان، اظهارکرد: شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران سردار دل‌ها به دست ایادی امریکا و رژیم صهیونیستی و داعش، زشت‌ترین، بدترین، پلیدترین و کثیف‌ترین چیزی است که بشریت تاکنون به خود دیده است.

وی افزود: دوست و دشمن بداند، مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است و راه شهید قدس ادامه خواهد دشت و مزار سردار دل‌ها برای همیشه محل طواف موحدین و مؤمنین و آزادگان جهان خواهد ماند و راه حاج قاسم ادامه دارد راه حاج قاسم با کشتن زائرینش تعطیل نخواهد شد.

یعقوبی خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: شما چشم دیدن شکوه مراسم سالگرد حاج قاسم را نداشتید و پیروان مکتب حاج قاسم را به خاک و خون کشیدید این را بدانید که سربازان حاج قاسم  و نیروهای مقتدر سپاه و ارتش با جواب دندان‌شکن و پشیمان کننده چشم شما داعشی‌ها و اربابانتان را کور خواهند کرد.

امام‌جمعه نطنز تصریح کرد: مردم نطنز همراه با ملت انقلابی و متدین میهن اسلامی بعد از نماز جمعه با شعار مرگ ب امریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی خشم خودشان را در محکومیت این جنایت بزدلانه نشان خواهند داد.

وی گفت: راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت، حاج قاسم توصیه کرده که والله والله والله از مهم‌ترین شئون عاقبت‌به‌خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد و امروز از حاج قاسم این است که پیر ولایت‌فقیه باشیم.

یعقوبی گفت: امروز پیروی از ولایت آن است که انتخابات را جدی بگیریم و با مشارکت قوی در انتخابات چشم دشمن را کور کنیم ما انتخابات در پیش داریم، عده‌ای نمی‌خواهند این انتخابات آن‌چنانی که شایسته‌ِی این ملت است انجام بگیرد؛ تلاش می‌کنند مردم را مأیوس کنند، مردم را بی‌اعتماد کنند، وانمود کنند که انتخابات فایده‌ای ندارد، تأثیری ندارد، هرکس با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است.

امام‌جمعه نطنز گفت: صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در حال اعلام شدن است، از طرفداران نامزدها می‌خواهیم حرمت‌شکنی نکنند، اگر خدای‌نکرده با حرمت‌شکنی باعث یاس و نامیدی مردم شدید این یعنی اینکه شما با اسلام و جمهوری اسلامی مخالفت کرده‌اید، هیچ‌گاه کسی را تخریب نکنید.

وی بیان کرد: ادامه راه شهید سلیمانی عمل به توصیه‌های این شهید است که در وصیت‌نامه آن سردار دل‌ها هست که جمهوری اسلامی حرم است، دشمنان امروز با تبلیغات علیه انتخابات درصدد تضعیف این حرم هستند مواظب باشیم با تبلیغات سوء مردم را ناامید نکنیم.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627627

مهمترین اخبار ایران و جهان: