نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 22:22

حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی در خوزستان

اهواز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از راه‌اندازی میز خدمت با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین ارسطوزاده با اعلام این خبر بیان کرد: میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به نشانی اهواز خیابان امام شرقی نبش سلطانی ساختمان سابق جهاد کشاورزی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، درخواست‌های خود را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مطرح کنند.

وی اظهار کرد: در این ارتباط مردمی، «میثم آسوپا» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه ششم، پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پاسخ‌گوی مردم خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167971

مهمترین اخبار ایران و جهان: