نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 17:34

جانمایی زمین بیمارستان مادر و کودک بجنورد سریعا انجام شود

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به اخذ بودجه ساخت این بیمارستان، گفت: مسئولان جانمایی زمین را به یکدیگر حواله ندهند و هرچه سریعتر مکان ساخت بیمارستان را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: پرهیزگاری نتیجه ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه رحمت خداوند از همه عالم بیشتر است، گفت: نه تنها خداوند انسان را ناامید نمی‌کند بلکه با استغفار واقعی بدی‌ها تبدیل به حسنه می‌شود.

وی افزود: نباید پس از ماه رمضان دوباره به گناه روی آوریم و سرمایه‌ای که به دست آورده‌ایم را از دست بدهیم.

حجت الاسلام نوری با تبریک عید فطر، گفت: از همه مردم بابت برگزاری پر شور مراسم دعا و قرآن خوانی و حضور در روز قدس تشکر می‌کنم.

امام جمعه بجنورد در ادامه به موضوع معیشت مردم اشاره داشت و بیان کرد: خشکسالی‌های پیاپی باعث شده برخی مردم دچار کم آبی شوند لذا مسئولان باید تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشند.

وی افزود: این خشکسالی موجب مهاجرت روستاییان به حاشیه شهر شده و مشکلات مضاعفی به وجود خواهد آورد.

حجت الاسلام نوری در ادامه با تاکید بر اینکه بیمارستان تخصصی زنان و کودکان نیاز شهرستان است، گفت: خراسان شمالی محروم است و مردم گاهی مجبورند برای مسائل درمانی به شهرهای دورتر بروند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: حالا که مجوز اخذ شده و بودجه وجود دارد، جانمایی بیمارستان دیگر موضوع سختی نیست.

وی افزود: مسئولان این موضوع را به یکدیگر حواله ندهند؛ باید دور یکدیگر بنشینند و سریعاً جای مناسبی را انتخاب کنند.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: اینکه نامه‌ها رد و بدل شود و جواب‌ها داده شود، باعث تأخیر در کار شده و مردم را اذیت می‌کند.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: باید رهنمون‌های ایشان مورد توجه جدی قرار بگیرد؛ دانشجویان از ایجاد فضاهای دو قطبی فاصله گرفته تا انشقاقی صورت نگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163427

مهمترین اخبار ایران و جهان: