نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 23:00

حادثه روستای دانیال در دست بررسی است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به حادثه روستای دانیال شهرستان عباس آباد گفت: ابعاد این حادثه با رویکرد تأمین مصالح مردم از سوی مسئولان مربوطه در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی سه شنبه شب در جمع اعضای شورای تأمین عباس آباد که با هدف بررسی ماجرای روستای دانیال این شهرستان برگزار شد افزود: تأمین نظر و خواست قاطبه مردم در این واقعه از هر مصلحتی بالاتر است.

‏وی با تاکید بر رسیدگی قانونی به ابعاد این حادثه تلخ که به قتل ۲ روستایی منجر شد اظهار کرد: بازداشت موقت چند مأمور دولتی دخیل در واقعه در راستای رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه صورت گرفت.

‏معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری برابر حاشیه سازان و تفرقه افکنان افزود: حضور بموقع مسئولان محلی از تداوم درگیری و التهابات ناشی از آن جلوگیری کرد.

سلگی خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان و استان با جانبداری از منافع و حقوق مردم منطقه پیگیر ماجرای دانیال هستند.

‏وی با ابراز اطمینان ازسلامت روند پیگیری حادثه مذکور اظهار کرد: در صورت اثبات قصور هر یک از دستگاه‌های اداری بدون تعلل برخورد قانونی صورت خواهیم داد.

‏این مسئول سیاسی گفت: خویشتنداری و حفظ آرامش عمومی در منطقه موجب تسریع در رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه خواهد شد.

‏وی با تاکید بر نفی دوقطبی دولت و ملت در این حادثه افزود: دشمنان تابلودار ملت و کشورمان با اغراض سیاسی این ماجرا را پیگیری می‌کنند.

‏معاون استاندار مازندران تصریح کرد: تأمین منافع مردم در اجرای عدالت محوری خواست و رویکرد سیاست‌های مسئولان در دولت سیزدهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158427

مهمترین اخبار ایران و جهان: