نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 11:24

توزیع بیش از 7 هزار بسته معیشتی در «طرح هلال رحمت» خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هفت هزار و 276 بسته معیشتی، پرس غذای گرم، بسته بهداشتی و گوشت در قالب طرح «هلال رحمت» طی ما مبارک رمضان در استان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از توزیع هفت هزار و ۲۷۶ بسته معیشتی، پرس غذای گرم، بسته بهداشتی و گوشت در قالب طرح «هلال رحمت» طی ما مبارک رمضان خبر داد و اظهارداشت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی در میان نیازمندان در قالب طرح هلال رحمت به تأسی از مولای متقیان(ع) با کمک خیران داوطلب هلال‌احمر اجرایی شد.

وی از توزیع یک هزار و ۲۱۶ سبد معیشتی در قالب اجرای این طرح خبر داد و افزود: توزیع ۷۵۰ بسته بهداشتی، پنج هزار و ۳۱۰ پرس غذای گرم و ۱۱۰ کیلوگرم گوشت از دیگر اقدامات طرح هلال رحمت بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان، هفت هزار و ۲۷۶ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

کاوسی خواستار همکاری هر چه بیشتر خیران در راستای کمک به نیازمندان شد و افزود: نیکوکاران می توانند با مراجعه به شعب هلال احمر در استان، هر گونه کمک نقدی و غیر نقدی را برای همدلی با نیازمندان تحویل دهند.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155171

مهمترین اخبار ایران و جهان: