نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 10:09

اکران ۵۲ «فیلم رشد» در مدارس اردبیل آغاز شد

اردبیل- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور اکران ۵۲ «فیلم رشد» را در مدارس استان اردبیل شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده صبح دوشنبه در بازدید از محل اجرای جشنواره بین‌المللی «فیلم رشد» اردبیل اظهار کرد: در قالب این جشنواره ۵۲ فیلم مناسب با شرایط سنی کودکان و نوجوانان در مدارس استان اردبیل اکران شده و به نمایش در می‌آید.

وی تصریح کرد: اکران این فیلم‌ها تا پایان هفته در مدارس مختلف استان ادامه پیدا می‌کند که در مجموع ۱۳۶ پایگاه ثابت و سیار برای اکران این فیلم‌ها در مدارس پیش‌بینی شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در کنار اکران این فیلم‌ها، تلاش بر این است تا دانش‌آموزان با پیام و محتوای فیلم‌های اکران شده آگاهی پیدا کرده و بتوانند مضامین آن را به عنوان الگوهای رفتاری مورد توجه قرار دهند.

خدابنده افزود: از روز گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در استان پای اکران این فیلم‌ها نشستند تا در ابعاد مختلف بتوانند این فیلم‌ها که پیام‌های متنوع آموزشی، تربیتی و اخلاقی به همراه دارد، مشاهده کنند.

وی تنوع تولید محتوای آموزشی به ویژه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در سال‌جاری سعی کردیم تا با تنوع‌بخشی به این برنامه‌های آموزشی، جذابیت بیشتری را به همراه فضای شاد برای تعلیم و تربیت کودکان مهیا کنیم تا آنها بتوانند در کنار درس و مسائل آموزشی و تربیتی در فضای مدرسه با موضوعات و مسائل نشاط‌آور و ترغیب‌کننده تحصیلی نیز آشنا بوده و انس بگیرند.

خدابنده تولید فیلم و نمایش آن را از مؤلفه‌های اصلی در مسیر تعلیم و تربیت عنوان کرد و ادامه داد: خوشحال هستیم که در قالب این جشنواره بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل در روزهای آینده از این جشنواره استقبال کرده و با پیام‌های آن آشنایی پیدا می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا دانش‌آموزان محتواها و پیام‌های مختلف آموزشی را دریافت کرده و بر اساس همین بسته‌های آموزشی بتوانند بیشتر در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154727

مهمترین اخبار ایران و جهان: