نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 22:21

نساجی مقابل پیکان مزد زحمات خود را گرفت

قائمشهر - سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به تلاش این تیم برای برد مقابل پیکان در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: مزد زحمات را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس هرناندز در نشست خبری بعد از بازی با تیم پیکان با تقدیر از حمایت هواداران اظهار داشت: هواداران به خوبی از این تیم حمایت کردند و به پشتیبانی آنها دلگرم هستیم.

وی با عنوان این که در ۲۰ دقیقه اول تیم پیکان بازی را در دست داشت، افزود: در ادامه توانستیم بازی را در دست بگیریم و در نیمه دوم با ثمررساندن گل نتیجه بازی عوض شد.

وی در پاسخ به این که چرا نساجی در دو بازی قبلی در نیمه دوم دچار افت شده بود، افزود: در این بازی سعی کردیم در نیمه دوم بهتر باشیم و به نتیجه رسیدیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار این که علیرضا حقیقی بازیکنان مهم و فوق العاده ای است، افزود: برای ما هواداران مهم هستند و از حمایت‌های آنها تقدیر می‌کنیم و نساجی در این بازی تلاش و زحمت کرد و به نتیجه رسد و این روند باید ادامه یابد.

هرناندز با اظهار این که تمرکز نساجی به سه بازی باقیمانده در لیگ است، افزود: در حال حاضر به بازی آینده تمرکز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد نساجی در این بازی مزد زحمات را گرفت و به نتیجه رسید.

تیم نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم پیکان تهران بود و با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178927

مهمترین اخبار ایران و جهان: