نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 14:15

٢ معلم از فارس در جمع معلمان برتر کشور

شیراز- مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نام ۲ نفر از معلمان شاغل در مدارس استان فارس در بین ۱۲ معلم نمونه کشوری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدخلیل عسکری پیش از ظهر سه شنبه با اشاره به فرآیند انتخاب معلم نمونه در فارس، بیان کرد: بیش از هفت هزار و ٣٠٠ معلم امسال وارد فرآیند انتخاب معلم نمونه شدند که در مرحله اول دو هزار و ٨٠٠ معلم به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

عسکری با اشاره به اینکه ارزیابی کمیته‌های انتخاب معلم نمونه در سطوح مختلف در این فرآیند حضور داشته‌اند، گفت: ۷۰۸ نفر داور در قالب تیم‌های چهار نفره اقدام به ارزیابی و بررسی مدارک و مستندات معلمان راه یافته به مرحله منطقه‌ای پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: در این مرحله ۲۰۶ معلم از سراسر استان به عنوان منتخبان مرحله منطقه‌ای و شهرستانی وارد ارزیابی مرحله استانی شدند.

عسکری گفت: در مرحله استانی ۳۲ داور در قالب هشت تیم چهار نفره، کار ارزیابی را عهده‌دار شدند و بررسی و داوری مستندات و مدارک بارگذاری شده معلمان را انجام دادند.

او گفت: در نهایت ۱۰ نفر از بین ۲۰۶ معلم، به عنوان نمونه استانی انتخاب و برای رقابت در رده ملی، به وزارت آموزش و پرورش معرفی شدند.

عسکری خاطرنشان کرد: شش نفر از معلمان معرفی شده فارس، موفق به کسب امتیازات لازم و عنوان معلم نمونه کشوری شده‌اند که چنین آماری در سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.

او با بیان اینکه یکی از معلمان نمونه ملی معرفی شده فارس، شاغل در مدارس غیردولتی است، این مهم را نشانه وجود توانایی و استعدادهای مطلوب در این بخش دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183071

مهمترین اخبار ایران و جهان: