نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 19:06

ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری لرستان معرفی می‌شوند

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن پور امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری تلاش می‌کنیم حضور چشمگیر و تأثیرگذاری در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تهران داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی استان در ۱۱ رشته سوزن‌دوزی، گلیم، جاجیم، ماشته، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، سفال سرامیک، ورشوسازی، قلم‌زنی، کپوبافی، تولیدات چرمی و البسه محلی اقوام لر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد و در این بین این رشته‌ها، سوزن‌دوزی، قلم‌زنی، گلیم و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی به صورت ورکشاپ به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه حضور در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی لرستان در حوزه گردشگری نیز محسوب می‌شود، افزود: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، به تصویر کشیدن جاذبه‌های گردشگری استان در قالب فیلم و عکس و همچنین ارائه سوغات محلی استان بخشی دیگر از برنامه‌های استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تهران خواهد بود.

حسن‌پور، بیان کرد: غرفه صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت ماه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183771

مهمترین اخبار ایران و جهان: