نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 12:58

تغییری در شهر یاسوج نمی‌بینیم و اوضاع بدتر هم شده است

عضو شورای شهر یاسوج گفت: با روی کار آمدن شهردار جدید تغییری در شهر یاسوج نمی‌بینیم و اوضاع بدتر هم شده است.

عطاالله دانشی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در یاسوج با اشاره به نوع همکاری اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج به خصوص اقلیت این شورا با شهردار گفت: در هر مقطعی مخالفت و موافقت ما تنها برای اهداف توسعه‌ای شهر و خدمت به مردم بوده و غیر از این هدفی نداشته‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: الان هم که به عنوان مخالف در شورا حضور داریم نهایت همکاری خود را با شهردار خواهیم داشت تا اینکه خللی در خدمت به مردم ایجاد نشود اما چشم خود را روی نقاط ضعف نخواهیم بست چرا که وقت کمی باقی مانده نمی‌توان دست روی دست گذاشت و شهر را به حال خود رها کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که عملکرد شهردار جدید یاسوج را چگونه می‌بینید و آیا تغییر و اصلاحی صورت گرفته گفت: داعیه تغییر و تحول به سمت وضعیت مطلوب را داشتند اما روز به روز اوضاع بدتر می‌شود.

این عضو منتقد شورای اسلامی شهر یاسوج یادآور شد: اگر اراده جمعی از سوی استاندار، معاون عمرانی و دستگاه‌های دیگر و خود شهردار وجود نداشته باشد به هیچ وجه نمی‌توان مشکلات یاسوج را جمع کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا به سوی درآمدهای پایدار حرکت نکنیم همین آش و کاسه است گفت: برای درآمدهای پایدار خیلی کارها می‌توان انجام داد اما کاری انجام نمی‌شود و آقایان آن قدر مشغله فکری دارند که اصلاً توجهی به درآمد پایدار نکنند.

دانشی در خصوص سوالی در مورد ساخت و سازها و سازه‌های موقت در شهر یاسوج و کانکس‌هایی که تعداد آنها زیاد شده و همچنین دست داشتن بعضی از اعضای شورا در سازه‌های موقت گفت: بعضی چراغ سبزها باعث شده که افراد خودسرانه اقدام به چنین کارهایی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584996

مهمترین اخبار ایران و جهان: