نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 22:07

پیگیری حقوق و پرداختی محیط بانان و کارکنان به عنوان اولویت دنبال می‌شود

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه گ اصل 50 قانون اساسی پشتیبان قوی محیط زیست است، افزود: با پشتیبانی قانون و بهره مندی از قوانین پیشرفته محیط بانان و حافظان محیط زیست در همه عرصه های محیط زیست طبیعی و انسانی به وظایف و تکالیف خود عمل می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، انجم شعاع معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور در جمع محیط بانان و کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اضافه کرد: اجرای قوانین زیر بنایی و حیاتی اصل 50 قانون اساسی یک سازمان پویا، فعال، شاداب و مجهز به فناوری های نوین از محیط زیست ساخته است، فعالیت ها در حوزه های محیط زیست طبیعی و انسانی و مشارکت مردم و فرهنگ سازی به خوبی اکنون به پیش می رود. 

این مقام مسوول، رسیدگی به معیشت محیط بانان و کارکنان محیط زیست را یک اولویت دانست و گفت: سال گذشته با پیگیری های انجام شده و مساعدت های قانونی در قالب فوق العاده ویژه همکاران و اضافه کار و رفاهی مواردی اعمال شد، بودجه محیط زیست ملی است و در قالب پیگیری های ملی و استانی باید حقوق و پرداختی محیط بانان و کارکنان ترمیم شود.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: توجه بودجه به محیط زیست همواره یکی از دغدغه ها بوده است و به شدت از سوی مسوولان این سازمان  دنبال شده است، جنس کار ما همراه با سختی کار و حساسیت است، پیگیری بودجه و تامین منابع مالی برای ارتقای حقوق و دستمزد محیط بانان و کارکنان موضوعی است که پیگیری می شود تا به نتیجه برسد.

انجم شعاع خاطر نشان کرد: در حوزه حفاظت و محیط زیست طبیعی زحمات زیادی کشیده شده است که با هیچ امتیازی قابل جبران نیست، به روح شهدای محیط بان درود می فرستیم و باید شرایط بهتری برای خانواده این شهدا ایجاد کنیم و درابعاد مالی و پشتیبانی حمایت های بیشتری از خانواده شهدای محیط زیست اعمال شود.

در پایان این نشست که با حضور عطا پورشیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس برگزار شد برنامه پرسش و پاسخ با همکاران محیط زیست ترتیب یافت و همکاران محیط زیست و محیط بانان سووالات و پرسش های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550708

مهمترین اخبار ایران و جهان: