نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 13:35

استاندار هرمزگان: صهیونیست‌ها خوی جنایتکارانه را از آمریکایی‌ها ارث برده‌اند

استاندار هرمزگان، با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل خوی جنایتکارانه را از آمریکا به ارث برده‌ است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در آیین آغاز رزمایش دریایی محمد رسول الله ۲ که صبح چهارشنبه ۱۹ مهر ماه، با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا که در تنگه هرمز برگزار شد، افزود: آب‌های خلیج‌فارس، نقطه‌ای است که در سال ۶۷ محل یکی از جنایات بزرگ تاریخ شد و آمریکای جنایتکار ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس را به خاک و خون کشید که ۶۶ نفر از آن‌ها کودک بود‌.

وی افزود: امروز که جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین را می‌بینیم متوجه می‌شویم  که  صهیونیست‌ها خوی جنایتکارانه را از آمریکا به به ارث برده‌اند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه عاشورا همیشه برای ما زنده و جاری است، گفت: حضور در مراسمات مربوط به نیروی انتظامی همیشه آکنده از یاد و خاطره شهدا است و اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های برجسته نیروی انتظامی را ذکر کنیم باید آن را  سربلند تمام فتنه‌ها معرفی کنیم.

دوستی، عنوان‌کرد: در هیچ فتنه‌ای سراغ نداریم که حتی عضو کوچکی از نیروی انتظامی دچار تردید شود و همیشه شاهد حضور موثر پرسنل فراجا در کشور بوده‌ایم.

رئیس شورای تامین استان هرمزگان، عنوان‌کرد: حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در بیانی مبارک دفاع از مرزها را همچون دفاع از احکام دین معرفی می‌کنند و از آن جایی که کشور ما تحت لوای ولایت فقیه است و ولایت فقیه را نیز امتداد ولایت رسول الله(ص) می‌دانیم پس دفاع از مرزها نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534996

مهمترین اخبار ایران و جهان: