نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 11:36

برگزاری ۱۸۰۰ یادواره و اجلاسیه ذیل کنگره شهدای لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ظرف دو سال گذشته ۱۸۰۰ یادواره، اجلاسیه و کنگره در استان برگزار شده است، همچنین در این مدت تاریخ شفاهی و سند افتخار شهدا ثبت و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی صبح امروز در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر لرستان که در دهکده مقاومت حمزه برگزار شد، با اشاره به سه ضلع مثلث یادواره شهدا استان، اظهار کرد: سه ضلع مثلث سیاست، مقدورات و اولویت‌ها دو سال است که کار خود را شروع کرده است.

وی بیان کرد: سیاست یادواره‌ها در سبک زندگی و راه زندگی شهدا، مقدورات تمام توان مسوولان، مردم و خانواده‌ها و اولویت یادواره این بود که در مسیر شهدا باشیم و سبک زندگی شهدا را ادامه بدهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: این مثلث در لرستان برای یادواره شهدا کاری کرده تا هر کوچه و محله از دورترین تا نزدیکترین نقطه عطر و بوی شهدا خودش را نشان می‌دهد.

هاشمی بیان کرد: ظرف دو سال گذشته ۱۸۰۰ یادواره، اجلاسیه و کنگره در استان برگزار شده است، همچنین در این مدت تاریخ شفاهی و سند افتخار شهدا ثبت و ضبط شده است.

به گفته وی در این مدت هیچ اداره‌ای نداریم که یادمان و عکس شهید نداشته باشد و این یعنی جریان سازی و پیوستگی یادواره شهدا.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ۱۸۱ شهید جاوید الاثر، ۱۶ شهید غریب و ۱۰۸ شهید گمنام در لرستان داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543296

مهمترین اخبار ایران و جهان: