نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 11:44

تورم استان سمنان ۳ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تورم این استان در آبان‌ماه سال جاری با ثبت ۴۲ درصد بالغ‌بر سه درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه تنظیم بازار این استان اظهار کرد: تورم استان سمنان در آبان‌ماه سال جاری با ثبت ۴۲ درصد بالغ‌بر سه درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی گفت: وضع مراکز عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در شهرستان سمنان قابل‌قبول نیست و ضرورت دارد تا رسیدگی به این مهم و راه‌اندازی مراکز در راستای انتفاع مردم تسریع یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: اقدامات مطلوبی در زمینه تأمین میوه شب عید انجام شده است و تأمین میوه در بخش خرید سیب با اولویت داخل استان و با قید کیفیت در دستور کار باشد.

صادقی بیان کرد: بهبود و ساماندهی وضع بازار مسکن و اجاره‌بها در استان سمنان امری حائز اهمیت و ضروری است که باید اقدامات مطلوب از طریق طرح مدون و جامع ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و ساماندهی عرضه میوه و تره‌بار، کالاها و اقلام اساسی در استان سمنان در راستای انتفاع مردم و پیشبرد سیاست‌های تنظیم بازار طی ارائه یک طرح جامع و مدون در دستور کار باشد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585952

مهمترین اخبار ایران و جهان: