نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 20:01

دستگیری ۵۳ متهم با اجرای طرح پیشگامان امنیت ۴ در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از اجرای طرح پیشگامان امنیت ۴ در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در مجموع ۵۳ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ملک حسین چگنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دلیجان با بهره‌گیری از برآورد اطلاعاتی و عملیات تلفیقی، ضمن هماهنگی قضایی، طرح پیشگیرانه پیشگامان امنیت ۴ را با هدف پیشگیری و پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۷۲ ساعت در سطح شهرستان به اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲ منطقه آلوده پاکسازی و ۲۰ نفر شامل معتاد، خرده‌فروش، قاچاقچی کالا و سارق در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: در این مدت ۱۲ فقره پرونده سرقت تشکیل شد و یک کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر، ۴ فقره سلاح جنگی، ۲ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۴۶ میلیارد ریال کشف شد و در مجموع ۵۳ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

چگنی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در اجرای مأموریت‌های پلیس گفت: تحقیق از متهمان در دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و اطلاعات خود را از سرقت‌های انجام شده از طریق شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند‌

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592796

مهمترین اخبار ایران و جهان: