نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 22:32

بازیکنان شمس آذر پس از بازی با پرسپولیس چه گفتند؟

برخی بازیکنان شمس آذر درمورد باخت به پرسپولیس صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شمس آذر قزوین امشب در هفته چهاردهم لیگ برتر با وجود ارائه یک نمایش خوب مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 2 بر یک شکست خورد.

برخی بازیکنان تیم قزوینی پس از پایان بازی در مورد این شکست صحبت کردند.

گودرزی: می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم

حسین گودرزی درمورد این بازی، اظهار داشت: تیم ما جوان است. 70 درصد بازیکنان نیز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند اما انگیزه ما خیلی بالا بود. در خلق موقعیت خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم اما حریف از فرصت‌هایش بهتر استفاده کرد و به پیروزی رسید.

امامعلی: به تجربه پرسپولیس باختیم

فراز امامعلی نیز درخصوص این مسابقه عنوان کرد: واقعا حیف که نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. امروز به تجربه پرسپولیس باختیم.

وی درمورد اینکه شمس آذر نتوانست از 10 نفره شدن پرسپولیس استفاده کند، گفت: پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای دارد که هر لحظه ممکن است جریان بازی را عوض کنند. یک پنالتی خیلی بد دادیم.

هافبک شمس آذر در خصوص اخراج سعید دقیقی در جریان این بازی، توضیح داد: طبیعی است هر سرمربی‌ای کنار خط اعتراض کند. برای دومین بار است که در این فصل دقیقی اخراج می‌شود. داور می‌توانست در این صحنه مدارا کند.

امامعلی در پاسخ به این سوال که اگر دقیقی در نیمه دوم کنار خط بود آیا شمس آذر شکست می‌خورد، گفت: قطعا کوچینگ دقیقی از کنار خط خیلی فرق می‌کند تا روی سکو. اگر لب خط بود می‌توانست به تیم خیلی جوان شمس آذر کمک کند. ما بازیکنانی داشتیم که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند.

نسایی: هیچ تیمی مثل شمس آذر پرسپولیس را در آزادی تحت فشار قرار نداده است

امیرمحمد نسایی پس از شکست تیمش در این بازی عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. تاکنون هیچ تیمی پرسپولیس را به این شکل در استادیوم آزادی تحت فشار قرار نداده است. متاسفانه روی اتفاق 2 گل خوردیم. در شرایطی که تمام شرایط بازی به سود ما بود و می‌توانستیم برنده باشیم. متاسفانه با آن پنالتی کار برای ما سخت شد.

وی درمورد بهتر شدن وضعیت شمس آذر در هر هفته، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم در ابتدا تیم در لیگ تثبیت شود و سپس پله پله بالا بیاییم. امروز واقعا شرایط عجیب بود و دیدید در استادیوم آزادی سرتر از پرسپولیس بودیم.

هافبک شمس آذر درمورد جو ورزشگاه آزادی، توضیح داد: هواداران پرسپولیس فوق‌العاده هستند. این تیم هم باکیفیت است اما امروز بهتر از آنها بودیم.

سرآبادانی: پس از گل تساوی دنبال پیروزی بودیم

پوریا سرآبادانی درمورد این شکست، اظهار داشت: قبل از صحبت کردن درمورد بازی به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم به روزهای خوبش بازگردد. امروز به تجربه این تیم باختیم و اگر مقداری بیشتر دقت کرده و از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگ و باتجربه‌ای است که از فرصت‌هایش به بهترین شکل استفاده کرد. در نهایت توانست بازی را به سود خودش تمام کند.

بازیکن شمس آذردرمورد بهتر شدن شرایط این تیم در هر هفته لیگ، توضیح داد: از سال گذشته با توجه به تفکرات دقیقی فوتبال رو به جلو و هجومی بازی می‌کنیم. حتی امروز پس از به تساوی کشیده شدن بازی، می توانستیم نتیجه را نگه داریم اما دنبال برد بودیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614908

مهمترین اخبار ایران و جهان: