نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 18:48

جزئیات برنامه استقبال و تشییع شهید گمنام در بردسکن

جلسه برنامه ریزی مراسم استقبال از شهید گمنام در فرمانداری بردسکن با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بردسکن تشکیل شد و در آن برنامه استقبال از شهید گمنام اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، جلسه برنامه ریزی مراسم استقبال از شهید گمنام امروز در فرمانداری بردسکن با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بردسکن تشکیل شد.

دراین جلسه علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه شهدای گمنام با خود خیر و برکت را سرازیر می کنند، اظهار کرد: درآستانه ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) مفتخر به مهمانی یک شهید گمنام دفاع مقدس هستیم.

وی گفت: فضای معنوی تشییع شهدای گمنام در شهر اثرات و برکات ویژه‌ای خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بردسکن افزود: شهدا بر گردن ملت ایران حق دارند و اگر شهدا نبودند امروز ایران اسلامی در امنیت و اقتدار به سر نمی‌برد.

وی با دعوت از مردم شهیدپرور بردسکن برای حضور در مراسم استقبال از این لاله دشت عاشقی گفت: شهرستان بردسکن با هماهنگی های انجام داده با دستگاه های اداری و روحانیون مساجد و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان از جمعه ۱۷ آذر ماه میزبان یک شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس است.

جنیدی افزود: صبح جمعه ۱۷ آبان برگزاری دعای ندبه در مسجد جواد الائمه راس ساعت شش با حضور شهید خوشنام برگزار می شود. ،ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱ در روستای ظاهر آباد از مسیر روستاهای کلاته نو، محمد آباد و کوشه و در ساعت ۱۱:۳۰ حضور شهید در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد. مراسم وداع با شهید نیز  در ادامه و پس از نماز جمعه خواهد بود. تشییع با شکوه این شهید از مسجد جامع تا میدان مرکزی شهرستان برگزار می شود. ساعت ۱۳ شهید خوشنام میهمان اهالی روستای جلال آباد و در ادامه از ساعت ۱۷ شهید میهمان اهالی روستاهای آبنو، کشمر و علی آباد خواهند بود.

به گفته جنیدی شهید گمنام درادامه به شهرستان کوهسرخ روانه می شود و طی دو روز میهمان مردم این دیار خواهد بود.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597308

مهمترین اخبار ایران و جهان: