نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 12:21

ترسِ دشمن از مکتبِ حاج قاسم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: این حادثه نشان داد مکتب حاج قاسم به معنای واقعی زنده است و دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم و دوستداران او خوف دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان صبح امروز در نشست با رئیس کارگروه حاشیه نشینی وزارت کشور با محکومیت حرکت تروریستی دشمن در گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: پیام دشمن برای کسانی که در این همایش حضور داشتند این بود که حاج قاسم زنده است و کسانی که در راستای مکتب حاج قاسم گام بر می دارند نیز باید در این مسیر هزینه بدهند.

وی با بیان اینکه ما ملت شهادت هستیم و از شهادت هراسی نداریم، گفت: البته دشمن به این نکته توجه ندارد که مکتب ما با شهادت عجین است و منتهای آرزوی ما همین شهادت در این مسیر مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه مکتب حاج قاسم به معنای توکل به خدا، اخلاص و شهادت است، افزود: همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند شهادت حاج قاسم نشان داد همان کسانی که کراوات زده و با لبخند با دیپلمات‌های ما مذاکره می‌کنند، تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.

جلائی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: حوادثی از این دست نشان می‌دهد که شما چه بخواهید چه نخواهید باید یا در جبهه کنار اسرائیل یا در مقابل آن حاضر باشید و در این میان هر دو جبهه کشته می‌دهند‌ اما کشته‌های ما کجا و کشته‌های آنان کجا!

وی با بیان اینکه این اقدامات کور و تروریستی به لحاظ امنیتی هیچ ارزشی ندارد و دستاورد امنیتی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: دستاورد چنین حوادثی که در عرصه داخلی این است که مردم را در حمایت از جبهه حق مصمم‌تر می‌کند و در فضای بین‌المللی،  رسواکننده مدعیان دروغین حقوق بشر خواهد بود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626452

مهمترین اخبار ایران و جهان: