نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 11:52

معاون سیما از تولید سریال‌های جدید با موضوع حاج قاسم خبر داد

معاون سیما گفت: وظیفه همگی ماست درباره قهرمانان ملی کشور بیش از این مایه بگذاریم و آن‌ها را به جامعه و در سطح جهانی به دنیا بشناسانیم. مردم با دیدن سریال «ترور» با ویژگی‌هایی سردار دل‌ها بیشتر آشنا خواهند شد و امیدوارم این مینی سریال، تاثیرش را در ذهن، جان و روح مردم بگذارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محسن برمهانی، معاون سیما در در مراسم رونمایی از سریال «ترور» با اعلام تداوم ساخت مجموعه‌هایی نظیر این سریال گفت: مرکز سیما فیلم همچنان تولید مجموعه‌های نمایشی با موضوع حاج قاسم را در دستور کار خود دارد.

معاون سیما ضمن قدردانی از دست اندرکاران و تولیدکنندگان سریال «ترور» بیان کرد: دکتر جبلی رئیس سازمان دو سال پیش وعده تولید این سریال را داده بودند و تاکید داشتند سریال با موضوع حاج قاسم امسال به پخش خواهد رسید که خدا رو شکر به همت تهیه کننده، کارگردان و همه دست‌اندرکاران این اتفاق رخ داد.

معرفی قهرمانان ملی در سطح جهانی

برمهانی ادامه داد: وظیفه همگی ماست درباره قهرمانان ملی کشور بیش از این مایه بگذاریم و آن‌ها را به جامعه و در سطح جهانی به دنیا بشناسانیم. مردم با دیدن سریال «ترور» با ویژگی‌هایی سردار دل‌ها بیشتر آشنا خواهند شد و امیدوارم این مینی سریال، تاثیرش را در ذهن، جان و روح مردم بگذارد.

کار به صورت معجزه آسایی به پخش رسید

مجتبی امینی تهیه کننده سریال «ترور» هم در خصوص شرایط تولید این اثر گفت: عوامل این اثر برای به سرانجام رساندن آن در موعد مقرر تلاش شبانه روزی انجام دادند و کار به صورت معجزه آسایی به زمان تعیین شده برای پخش رسید. شاید بتوان گفت «ترور» یکی از فاخرترین سریال‌های دهه اخیر تلویزیون است که با کیفیت بالایی هم تولید شده است.

تهیه کننده سریال «ترور» افزود: این‌ مجموعه در شهرهای مختلف کشورمان فیلمبرداری شده و قسمتی از داستان سریال که در سوریه روی می‌دهد در کرمان شبیه سازی شده است. این نخستین اثر داستانی با موضوع شهیدحاج قاسم است که با همکاری مرکز سیمافیلم و موسسه شهید آوینی تولید شده است.

امینی ادامه داد: همه دست اندرکاران با عشق و غیرتمندانه این اثر را خلق کردند و همه ما این را حس کردیم که نفس شهید والامقام در تمامی لحظه‌های جاری بود و همه گره‌ها را باز می‌کرد که انشاالله این اثر مانا خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627296

مهمترین اخبار ایران و جهان: