نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 10:55

اولین همایش خانوادگی اهالی کتابفروشی در مشهد

چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه، که اولین همایش خانوادگی اهالی کتابفروشی به شمار می‌رود، اواخر دی‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

همزمان با رونمایی از پوستر این نشست، محمد راهی مدیرعامل انجمن خوشه درباره چهاردهمین نشست سراسری کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: نشست امسال در سالن جلسات هتل ولایت در مشهد مقدس و با محوریت شعار «فتح قله با حرکت جمعی در تشکیلات ایمانی» و با حضور مسئولان و اهالی حوزه کتاب و مدیران بیش از ۱۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست هر ساله به عنوان تنها اجتماع کتابفروشان سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: این برنامه با محوریت برنامه‌های گفت‌وگوپایه و به صورت کارگاهی طراحی شده و از جمله آن، کارگاه آموزش و ارتقای مهارت‌های کتابفروشی، کارگاه داده کاوی و بررسی مهم ترین برنامه‌های کتابی کشور است و نیز مسئولین و متولیان فرهنگی کشور  به این نشست برای تبادل نظر و حل مسائل کتابفروشان دعوت شده‌اند.


پوستر نشست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزیر، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و برخی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در شمار مهمانان اصلی این نشست هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630508

مهمترین اخبار ایران و جهان: