نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 18:49

150 میلیارد کالای قاچاق در کامیون

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه کامیون انواع کالای قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل محور مواصلاتی "فسا-شیراز" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، چمدان، پتو، تفنگ بادی و... که خارجی و قاچاق بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 150 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری اراذل و اوباش چاقو به دست در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: اراذل و اوباشی که ضمن درگیری و اخلال در نظم عمومی باعث نارضایتی شهروندان شده بود در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد:‌ در پی اعلام گزارش‌هایی از شهروندان مبنی بر درگیری، ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم عمومی فردی اراذل و اوباش در خیابان "زند" این شهرستان و همچنین قدرت نمایی همراه با ایجاد رعب و وحشت و چاقو کشی و تهدید با سلاح سرد (قمه) در فضای مجازی و اعلام نارضایتی مردم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند فرد اراذل و اوباش را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه از متهم یک تیغه چاقو کشف شد، گفت: اراذل و اوباش دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ "شجاعی" گفت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و ‌تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان است.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633652

مهمترین اخبار ایران و جهان: