نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 15:27

دشمن با امپراتوری رسانه به‌دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات امپراتوری رسانه‌ای خود را فعال و برنامه‌ریزی‌ها کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در همایش جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مشارکت سیاسی در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد بایادآوری عملیات غرورآفرین والفجر ۸، عملیات طوفان‌الاقصی را برگرفته از عملیات والفجر ۸ دانست.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی این عملیات ۶ ماه زمان برد و حفاظت از اطلاعات در این عملیات نقش مهمی داشت و همین سبب شد زمان و نحوه عملیات به دست دشمن نیافتد و عملیات با موفقیت انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه به تاریخ تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم جعلی در سال ۱۹۴۸  حدود ۷۰ سال است  توسط بنگرویون تأسیس شده؛ بنگرویون ۴ اصل (اصل بازدارندگی (قوی جلو دادن)، اصل هشدار(اشراف اطلاعاتی)، اصل انتقال (جنگ را به سرزمین دشمن بکشاند)، اصل دفاع از شهروندان را بنیان می‌گذارد و آن را اصل ماندگاری رژیم غاصب می‌داند. این چهار اصل، تا قبل از عملیات طوفان‌الاقصی حفظ شد و در عملیات طوفان‌الاقصی این چهار اصل زیر سوال رفت.


*همایش جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مشارکت سیاسی در شهرستان ثلاث باباجانی


وی در بخش دیگری از سخنانش حضور در انتخابات را وظیفه و تکلیف شرعی دانست و گفت: دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات امپراتوری رسانه‌ای خود را فعال و برنامه‌ریزی‌ها کرده است.

بهشتی‌راد افزود: مردم با بصیرت و درک درست برای تقویت اسلام و نظام اسلامی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660352

مهمترین اخبار ایران و جهان: