نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 14:44

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج تهران: عملیات افتخارآمیز سپاه پاسخ محکمی به تروریست‌ها بود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران ضمن قدردانی از سپاه برای موشک باران مقر تروریست‌ها گفت: ما این عملیات افتخارآمیز را پاسخی به عملیات تروریستی اخیر در کرمان و راسک می دانیم.

آرش فرجی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به حمله دیشب سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها، گفت: از عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم و این عملیات را پاسخی به عملیات تروریستی اخیر در کرمان و راسک می دانیم که در راستای تقویت بازدارندگی کشور است. 

وی ضمن تبیین حوادث و اتفاقات اخیر، افزود: در زمانه ای قرار داریم که معنای واژه ها به اوج خود می‌رسند. ظلم، خشم، صبر و انتقام با رنگ و بویی تازه در ادبیات تمام آزادگان جهان در حال باز تعریف است و از چنان عظمتی برخوردار است که به هیچ جغرافیایی محدود نمی‌شود؛ زیرا پیوندی ناگسستنی با منافع انسانیت پیداکرده است که هیچ سیاست‌مداری خواب آن را هم نمی‌دید و فقط منطق انقلابیون آن را درک می‌کند.

فرجی عنوان کرد: در حال بازگشت به ادبیات عاشورایی هستیم زیرا که خون مظلوم مشغول به خلق معانی است، اکنون خشم که معنایی مقدس پیدا کرده و با صبر که ماهیتی انقلابی و فعال دارد در هم آمیخته و با پس زدن مطالبات احساسی و به ظهور رساندن منطق انقلابی و با نادیده گرفتن «تمسخرهای فیک» پا در میدان تنش گذاشته و تمام قد حاضر شده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: این خون همان دختر سه ساله با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی است که با قدرتی وصف ناشدنی در ظاهر موشک، عوامل پیدا و پنهان شهادتش را مجازات می‌کند و برای انتقام از هر مرزبندی عبور می‌کند، خون مظلوم یک واژه را بلندتر از همه واژه‌ها فریاد میزند و آن جهاد است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران گفت: آنان که گوش به فرمان ولی و چشمی بیدار نسبت به احوالات میدان دارند جامعیت این واژه را بهتر از هر زمان دیگری درک می‌کنند که اگر تک بعدی وارد میدان شد، دشمنان و جاهلان یوم الله موشک باران ۲۶ دی ماه به مقرر تروریست‌ها را هم فیک و حتی تقاص الهی خواهند خواند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639808

مهمترین اخبار ایران و جهان: