نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 08:53

مسیر شهدا مصداق صراط مستقیم است

فرماندار خوی گفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و مسیر شهدا مصداق صراط مستقیم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم علی نژاد فرماندار خوی در  مراسم یادواره سرداران و ۱۳ شهید روستای "وار" شهرستان خوی اظهار داشت: اهالی روستای "وار" مردمی غیور و جهادی بوده و مردم با ایمان و حاضر در صحنه اولین و مهمترین مولفه قدرت ایران محسوب می‌شوند.

وی افزود: امروز حفظ، نشر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا جهت انتقال ارمان های آنان به نسل جوان از الزامات است.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: شهدا نقش هدایت گری جامعه را در تمامی ادوار جهت عاقبت به خیری دارند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد، گفت: مسیر شهدا مصداق صراط مستقیم است. 

علی نژاد گفت: مردمی که برای برپایی شعائر الهی قیام کرده اند و متحمل مشقت و زحمات فراوانی شده اند و در یک کلام مصداق آیه شریفه "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" شده اند ذره‌ای از حرکت باز نخواهند ایستاد. 

مقام عالی شهرستان تصریح کرد: سنت خداوند نیز حمایت و پشتیبانی از چنین مردمی است که پایبند مسیر و راه الهی خود ثابت قدم مانده اند.

فرماندار خوی ابراز داشت: امروز پیشرفت های کشور در تمامی عرصه های علمی و اقتصادی و ... از برکات انقلاب بوده و دشمن در صدد سیاه نمایی و کمرنگ کردن این دسناوردها می باشد.

وی اظهار کرد: امروز فرهنگ انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام بلکه در سراسر جهان گسترش یافته و موجی از بیداری اسلامی را در بین مسلمانان و غیر مسلمانان پدید آورده است.

کریم علی نژاد عنوان کرد: با پیش بینی تمهیدات لازم تمامی بستر های لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است.

فرماندار در پایان تاکید کرد:حضور در انتخابات می‌تواند به تقویت ایران اسلامی کمک کند و زمینه‌ساز حل مشکلات و تحول در کشور باشد، مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهند زد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658508

مهمترین اخبار ایران و جهان: