نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 15:44

ممنوعیت تردد خودروها به سمت شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد خودروها از ساعت ۱۴ امروز از مسیر تهران به سمت شمال، گفت: از ساعت ۱۷ امروز از مرزن‌آباد به سمت تهران محور از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در محورهای پایین‌دست استان مازندران هستیم.

وی با اشاره به لغزنده بودن محورهای شمال، افزود: باتوجه به شرایط جوی لازم است رانندگان بازگشت از سفر را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه برگشت خودروها را از محورهای شمال خواهیم داشت، تصریح کرد: از بعدازظهر امروز برگشت خودروها را در مسیر شمال خواهیم داشت که ضرورت دارد هشدارها جدی گرفته شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد خودروها در محورهای شمال به‌صورت روان جریان دارد، اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی نیز در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد خودروها از ساعا ۱۴ امروز از مسیر تهران به سمت شمال، تصریح کرد: از ساعت ۱۷ امروز از مرزن‌آباد به سمت تهران محور از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان تا ساعت ۲۳ روز جمعه ادامه خواهد داشت.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ادامه دارد.

وی بیان کرد: یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کیاسر هم به‌صورت مقطعی در دستور کار داریم که این محدودیت درصورت بروز ترافیک اجرا می‌‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه باتوجه به تداوم بارش‌ها، پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر مازندران ضرورت دارد، گفت: در ساعات پایانی شب یخبندان خواهیم داشت که تاکید بر پرهیز از تردد شبانه در جاده‌های شمال است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657952

مهمترین اخبار ایران و جهان: