نیوز سیتی!
05 فروردین 1403 - 11:00

اعزام ۳۶ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از ۳۶ هزار مسافر در فرودگاه‌های استان اعزام و پذیرش شده‌اند.

مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 36 هزار مسافر در فرودگاه‌های استان اعزام و پذیرش شده‌اند. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: اعزام و پذیرش این مسافران توسط بیش از 380 نشست و برخاست پرواز داخلی در فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی با اشاره به فعال بودن فرودگاه‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان و کنارک، افزود: فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان چهارم فروردین میزبان یکهزار و هفتصد و پنجاه و دو نفر میهمان ورودی بود.

خسروی همچنین از برقراری پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران- زاهدان- تهران خبر داد و گفت: این پرواز با هدف خدمت‌رسانی در ایام نوروز و با پیگیری به عمل آمده، توسط هواپیمایی چابهارایر در روز یکشنبه برقرار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با هدف ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و آشنایی با فرهنگ و آداب و سنن روستائیان و عشایر استان سیستان و بلوچستان یک سیاه چادر تا 15 فروردین 1403 در محوطه مقابل ترمینال ورودی فرودگاه بین‌المللی زاهدان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این ایام با برگزاری مراسم حضور عروسک عمونوروز و ننه سرما ، اجرای موسیقی سنتی، اجرای نمایش های استندآپ کمدی ، اجرای تئاتر و عکاسی حرفه‌ای با سفره هفت سین و عروسک‌های عمونوروز و ننه سرما میزبان مسافران و گردشگران در فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1690208

مهمترین اخبار ایران و جهان: