نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 11:37

یادواره شهدای بخش احمدی در روستای سراح برگزار شد +عکس

حجت‌الاسلام کاظمی کیاسر در یادواره شهدای روستای سراح احمدی گفت: شهدا جان خود را برای انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما برای قرار گرفتن در مسیر شهدا دفاع از نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام کاظمی کیاسر کارشناس نظامی شب گذشته در یادواره شهدای بخش احمدی در روستای سراح برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ و شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: دهه فجر پیمان دوباره ملت با ولایت و شهدا است و نمایش قدرت و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و به خاک مالیدن بینی دشمنان می‌باشد. 

وی افزود: فرزندان شما با رفتن به جبهه های نبرد حق و باطل، رهبر خود را تنها نگذاشتند و  8 سال از خودگذشتگی به یادگار نهادند و در این مسیر برخی با حرف های نابجا سعی در تحریف واقعیت های جنگ را داشتند چنانچه برای مدافعان حرم نیز از این گونه تحریفات وجود داشت. 

این کارشناس نظامی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با اخلاص تمام از سنگر اهل بیت دفاع کردند و از جان خود مایه گذاشتند و در این راه سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی سند بزرگ و بی بدیل برای دفاع از حریم ولایت بود. 

حجت‌الاسلام کاظمی کیاسر ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر ولایت خود را سرباز معرفی می کند و به همه تاریخ می گوید که باید حرف امام را اطاعت کرد و یکی از وظایف عمده ما شرکت در انتخابات است که امروز در کلام رهبر معظم انقلاب بارها تاکید می شود. 

به گفته وی، امنیت امروز مرهون جانفشانی شهیدان است و اگر نبود این ایثار وقایعی مثل کرمان در سراسر کشور کم نبود و با تلاش و کوشش نیرو های امنیتی، نظامی و انتظامی است که ما امروز در سراح احمدی با تمام مشکلات برای شهدای خود یادواره برگزار می کنیم.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667908

مهمترین اخبار ایران و جهان: