نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 18:59

وزیر خارجه سوریه: افکار عمومی جهان با حقیقت رژیم صهیونیستی آشنا شده‌اند

وزیر خارجه سوریه امروز در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان گفت: افکار عمومی جهان با حقیقت رژیم صهیونیستی آشنا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه که امروز  (یکشنبه) ۲۲ بهمن ماه میزبان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراه بود پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای ایرانی در نشست خبری مشترک به تشریح رایزنی‌های انجام شده پرداخت.

وی ضمن خیرمقدم به همتای ایرانی گفت: عادت کرده‌ایم هر از چند گاهی دیدارهایی با برادران ایرانی در دمشق و تهران داشته باشیم.

وزیر خارجه سوریه ادامه داد: این سفر همزمان با یک اتفاق بزرگ است و آن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. 

المقداد افزود: هیأت ایرانی گفت‌وگوهای مفصلی را با بشار اسد داشتند که در خصوص موضوعات مختلف منطقه به ویژه مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین گفت‌وگو شد.

وزیر خارجه سوریه بیان کرد: من اطمینان دارم که ما و ایران نظرات و دیدگاه‌هایمان در خصوص حمایت از مردم غزه هماهنگ است و حمایت علیه فاجعه‌ای که اسرائیل مرتکب شده است ویرانی‌های گسترده‌ای که در آن جا صورت می‌گیرد و کشتار زنان و کودکان و این جنایات اسرائیل باعث شده افکار عمومی جهان با حقیقت این رژیم آشنا شوند و بفهمند چرا کشورهای عربی و اسلامی و کشورهای آزاده جهان از ابتدای تشکیل این رژیم با آن مخالفت کردند و حقیقت این رژیم برای همگان روشن شده است که به لطف مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین صورت گرفته است.

المقداد ادامه داد: 

 

این خبر در حال تکمیل است..

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668408

مهمترین اخبار ایران و جهان: