نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 15:06

حضور حداکثری مردم در انتخابات چشم دشمنان را کور خواهد کرد

امام‌جمعه نطنز گفت: اطمینان داریم بار دیگر ملت قهرمان ایران با حضور حداکثری در انتخابات چشم دشمن را یک‌بار دیگر کور خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی، امام‌جمعه نطنز ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک سالروز پیروی انقلاب اسلامی ایران و سقوط نظام شاهنشاهی، اظهار کرد: هیچ‌کدام از تحلیل‌گران، حتی در مخیله‌شان هم نمی‌گنجید که رهبری امام خمینی (ره) و انگیزه مذهبی بتواند چنان قدرتی تولید کند که توانایی ساقط کردن رژیم پهلوی را داشته باشد.

وی افزود: امسال سال بسیار مهمی است و مردم ما باید در ۲ صحنه شکوه حضور خود را به رخ جهانیان بکشند و این حضور معنی‌دار تمام حربه و حیله دشمن را نقش بر آب خواهد کرد و مردم با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست خانه دشمن را نه‌تنها به لرزه درخواهند آورد، بلکه آن را خراب خواهند کرد.

یعقوبی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های حضور مردم، شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و رهبری نظام است، ملت ایران باگذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بدون ترس و بدون توجه به توطئه‌های دشمنان خارجی نشان خواهند داد که از آرمان‌های انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد.

 امام جمعه نطنز ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی‌ها یکی از عوامل مهم بازدارنده توطئه بدخواهان انقلاب است، دشمنان همراهی و اعتقاد مردم به‌نظام و انقلاب را در این مناسبت‌ها ارزیابی می‌کنند، بنابراین مردم باید برای حفظ امنیت و استقلال کشور، با حضوری هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

وی بیان کرد: دومین صحنه مهم امسال، صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، حضور مردم در انتخابات خیلی مهم است و مردم باید به این نکته توجه کافی داشته باشند که یکی از شاخصه‌های مهم قدرت در هر نظامی، قدرت مردمی آن نظام است، انقلاب اسلامی، بر اساس شعار رهبران نظام، تکیه‌بر مردم بوده و اصل جمهوریت و اصل اسلام هر دو اهمیت ویژه و جایگاه خاصی داشته، بنابراین حضور مردم در صحنه‌های مختلف بسیار مهم است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی در سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و اطمینان داریم بار دیگر ملت قهرمان ایران با حضور حداکثری در انتخابات چشم دشمن را یک‌بار دیگر کور خواهد کرد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666108

مهمترین اخبار ایران و جهان: