نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 14:44

واکنش کاربران به تشییع باشکوه شهدای گمنام/ چرا اصلاح‌طلبان «مردم» را سانسور کردند؟

در حالی که اکثر روزنامه‌ها در صفحه اصلی خود به استقبال مردم از تشییع شهدای گمنام پرداخته‌اند، روزنامه‌های زنجیره‌ای، این خبر را سانسور کردند.

فارس پلاس؛ روایت روز: دیروز هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر ایران مردم به استقبال از شهدای گمنام رفتند و مراسم باشکوهی برگزار کردند. تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه(س) یک رسم چندین ساله بوده که امسال نیز ۴۰۰ شهید در سراسر کشور تشییع شدند.
 


واکنش کاربران

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این استقبال باشکوه شهدای گمنام توسط مردم ایران واکنش نشان دادند که برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست:
 

 

 

 

 

 

 

 


چرا چشم دیدن ندارند؟!

امروز اما در حالی که اکثر رسانه‌ها در صفحه اصلی خود به استقبال بی‌نظیر مردم در سراسر کشور از شهدای گمنام پرداختند، روزنامه‌های اصلاح‌طلب از جمله دو رسانه‌ی اصلی این جناح یعنی «سازندگی» و «هم‌میهن»، این خبر را سانسور کردند.
 


 

استقبال بی‌نظیر مردم از شهدای گمنام که به نوعی تجدید بیعت دوباره مردم با آرمان‌های انقلاب و شهدا است، توسط رسانه‌های ضدانقلاب و برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب سانسور شد؛ چراکه این استقبال پرشکوه برخلاف تصویر غیرواقعی ساخته شده توسط این رسانه‌ها از جامعه ایرانی است.

محمد ایمانی در این زمینه نوشت: دیروز پیکر پاک ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس، بر شانه های ملت قدرشناس در شهر ها و روستا های مختلف کشور تشییع شد. دیروز بار دیگر، هویت واقعی ملت ایران به نمایش درآمد. اما رسانه های غربگرا، از ادای احترام به این شهیدان والا مقام و ملت بزرگی که حماسه آفریدند، دریغ ورزیدند و طبق عادت بیمار گونه خود، این رویداد دشمن شکن را سانسور کردند.

آنها فقط با جمهوری اسلامی مسئله ندارند، بلکه نسبت به ایران عزیز و همه رادمردانی که برای عزت و اقتدار آن جانفشانی کردند، بُغض می ورزند.

این نشریات حتی اگر صرفا غیرت ایرانی داشتند، به هنگام آشوب افکنی مزدوران و فریب خوردگان دشمن، جوگیر نمی شدند؛ و به هنگام حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران، همانند دشمنان سیلی خورده رفتار نمی کردند.

آنها هر چند در گذشته ادعا می کردند "جانم فدای ایران"(!)، اما ثابت کردند هم از وجدان و شرافت و حس وطن دوستی تُهی شده‌اند و هم عقلانیت سیاسی ندارند.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 940596

مهمترین اخبار ایران و جهان: