نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 20:45

یادواره شهدای ارتش و دانشجو در نیر برگزار می‌شود

نیر - امام جمعه شهرستان نیر گفت: یادواره شهدای ارتش و دانشجو در شهرستان نیر در راستای تکریم جایگاه شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت نعمتی عصر دوشنبه در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر در سالن فرمانداری این شهر اظهار کرد: مسئولان باید در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه از قشر نوجوانان و جوانان اهتمام ویژه ایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه لازمه این نگاه مسئولانه به حوزه جوانان برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط کارشناسان مجرب در حوزه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: کنترل فضای مجازی و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با سواد رسانه‌ای حائز اهمیت است و باید در این زمینه برنامه‌های مدونی از سوی مسئولان اجتماعی تدارک دیده شود.

امام جمعه نیر از برگزاری یادواره شهدای ارتش و شهدای دانشجو در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای تحکیم و ارج نهادن به خدمات بازنشستگان معلم، اساتید و شعرای پیشکسوت باید از این قشر تجلیل شایسته ای به عمل آید.

نعمتی با تاکید بر اینکه جاری کردن روحیه ایثار در جامعه می‌تواند اقشار مختلف مردم را در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب آگاه‌تر کند، گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدایی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای این وطن از جان مایه گذاشتند.

وی با تبریک فرارسیدن ایام رجب و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: بهره گیری از فیوضات ماه رجب زمینه آمادگی برای ورود به ماه‌های پرفیض شعبان و رمضان است که در این ماه انسان‌ها توشه آخرت برای خود برداشته و خود را برای یک ماه بندگی و عبودیت آماده می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993708

مهمترین اخبار ایران و جهان: