نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 12:51

مدیران اجرایی با برنامه ریزی مناسب خدمات نظام را تبیین کنند

فومن- فرماندار فومن بر لزوم فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور مردم در صحنه تاکید کرد و افزود: مدیران اجرایی با برنامه ریزی و هدفگذاری مناسب باید خدمات نظام به کشور را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) و با توکل به دین مبین اسلام شکل گرفت و به سبب اینکه شعارهای آن متناسب با نیازهای جامعه بود، به سرمنزل مقصود رسید.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل ماندگاری انقلاب پایبندی به ارزش‌های ترسیم شده بود، افزود: انقلاب اسلامی پدیده‌ای متفاوت به نسبت سایر انقلاب‌ها بود و مسیر آن تغییر نکرد.

فکور با بیان اینکه سیر تحول انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته مملو از حوادث گوناگون بود، ادامه داد: ثبات و قدرت نظامی اسلامی عامل تداوم حیات نظام در برابر دشمنی معاندان بوده است.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه ایام الله دهه مبارک فجر به ویژه ۲۲ بهمن نشان از محبوبیت نظام نزد مردم دارد، اضافه کرد: برنامه‌هایی که در این بازه زمانی اجرا می‌شود، خدمات ارائه شده به مردم را به نمایش می‌گذارد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور مردم در صحنه، بیان کرد: مدیران اجرایی با برنامه ریزی و هدفگذاری مناسب باید خدمات نظام به کشور را برای مردم تبیین کنند.

فکور با اشاره به اینکه مفاهیم انقلاب باید به نسل‌های جدید منتقل شود، اضافه کرد: همه باید واقعیات انقلاب را درک و نسبت به خدمات انجام شده آگاه شوند.

ویاضافه کرد: جلسه حاضر به منظور هماهنگی بین دستگاهی در سطح شهرستان به منظور اجرای مراسم دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، خواستار توجه مدیران ادارات به ویژه بخشداران و دهیاران برای اجرای شایسته برنامه‌ها و جشن‌های مربوط به انقلاب با رویکرد تبیینی شد.

ایران امروز مستقل است

حجت الاسلام محمد امین نقدی امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه بیان کرد: بسیاری از اندیشمندان قادر به توضیح این نیستند که شخصیتی مانند امام خمینی (ره) چگونه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود: امروز ایران کشوری مستقل و از قید وابستگی زمان رژیم سابق رها شده و این استقلال و خودکفایی به لطف انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، کمیته‌های اجرایی ۲۰ گانه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکیل شدند و تقسیم کار و هماهنگی‌های لازم جهت اجرای برنامه‌ها انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 984508

مهمترین اخبار ایران و جهان: