نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 13:37

برگزاری ۱۴۰۰ ویژه برنامه شاخص فرهنگی-تبیینی طی دهه فجر در گلستان

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای هزار و ۴۰۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، اسلامی و تبیینی در قالب ۴۴ محور طی ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین ظهر یکشنبه در نشست خبری فجر گلستان به خبرنگاران اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) هنرمندترین شخصیت تاریخ معاصر جهان تلقی می شود که با اعمال ابتکاراتی ارزشمند شیوه نوین از حکمرانی را به جهانیان معرفی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر ابتکارات و خلاقیت های حضرت امام (ره) اجرا نمی شد سرانجام و آینده انقلاب سال ۱۳۵۷ در ایران به سرانجام انقلاب های نظیر انقلاب فرانسه دچار می شد.

وی گفت: بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و پرشمار مردمی در ساختار حکمرانی یکی از رویه های حضرت امام بود که سبب شکل گیری مجموعه های انقلابی فراوانی همچون ستاد اجرایی حضرت امام، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد و سایر نهادهای انقلابی مردم پایه شد.

گرزین ادامه داد: این نهادها با تکیه بر ظرفیت های مردمی در شرایط سخت کمک حال دولت و حکومت شدند و توانستند موانع گسترده‌ای را از پیش روی حاکمیت بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر نهادهای مردم محور در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران شکل نمی گرفت؛ نظام در برابر دسیسه ها و دشمن و توطئه دشمنان آسیب پذیر می شد.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر در قالب ۴۴ طرح برنامه شاهد اجرای هزار و ۴۰۰ برنامه شاخص در حوزه های تبیینی فرهنگی اسلامی در استان گلستان خواهیم بود.

گرزین ادامه داد: نشست‌های بصیرتی، کاروان های قرآنی، اجرای گروه های پاتوقی سرود انقلاب اسلامی و پویش رسانه‌ای پرچم افتخار مسابقات فرهنگی در فضای مجازی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر است.

وی ادامه داد: عملیات راویان پیشرفت با حضور ۴۰۰ مبلغ و با حضور در محلات مختلف استان پیش بینی شده تا دستاوردها و ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای همگان بازگو شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تلاش شده تا برای بازگویی ثمرات و دستاوردهای انقلاب از ظرفیت دانش آموزان استفاده شود و در همین راستا حدود ۵۰۰ نفر از اعضای تشکل دختران حاج قاسم گلستان امسال در این برنامه‌ها حضور پررنگ خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1004952

مهمترین اخبار ایران و جهان: