نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 22:18

جریان گاز در شبکه روستاهای بولی برقرار شده است

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در پی بارندگی شدید دیشب در بخش بولی و قطعی گاز در این بخش اکیپ نفرات، تجهیزات بحران و ماشین‌آلات سنگین از طریق جاده مرزی منطقه میمک به محل اعزام و هم‌اکنون جریان گاز در شبکه روستاها برقرار شده است.

کشاورز مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی بارندگی شدید دیشب در بخش بولی، خطوط شبکه گاز موجود در بستر رودخانه سرتنگ بیجار تخریب و گاز ۷ روستای بخش بولی قطع شد. 

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و تعمیرات شرکت گاز استان و اداره گاز صالح‌آباد به محل اعزام که بدلیل تخریب پل و قطع جاده ارتباطی حضور میسر نشد لذا اکیپ نفرات، تجهیزات بحران و ماشین‌آلات سنگین از طریق جاده مرزی منطقه میمک به محل اعزام و اقدام به انجام تعمیرات شبکه مذکور نموده و هم‌اکنون جریان گاز در شبکه روستاها برقرار شده است. 

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ضمن پوزش از وقفه بوجود آمده در خدمات‌رسانی مستمر به مشترکین و تشکر از همراهی مردم شریف روستاهای مذکور، خواهشمند است از هرگونه دستکاری تاُسیسات و وسایل گاز‌سوز منزل خودداری و تا حضور نیروهای امداد گاز و وصل جریان گاز در درب منازل، صبوری فرمایید. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013908

مهمترین اخبار ایران و جهان: